Змінилася наша адреса. Нова адреса вул. Книжна 1Ж, другий поверх.
Детальніше
phone-icon
097 227 99 11 Замовити дзвінок

ЩО, ЧОМУ І ЯК «DIF».

ЩО, ЧОМУ І ЯК «DIF».

ЩО, ЧОМУ І ЯК «DIF».

Автомобіль складається із сотень компонентів; один із них, про який ви, можливо, чули, — це диференціал, або «диф», як його часто лагідно називають.

ЩО ТАКЕ ДИФЕРЕНЦІАЛ І ЩО ВІН РОБИТЬ?

Простіше кажучи, диференціал - це компонент, що дозволяє колесам вашого автомобіля обертатися з різною швидкістю, щоб він міг проходити повороти.

Говорячи більш технічно, диференціал є зубчастою передачею, яка використовується в автомобілях, вантажівках та інших сучасних транспортних засобах і дозволяє приводної осі (зазвичай задньої осі) обертатися незалежно.

ХТО ВИНАХОВ ДИФЕРЕНЦІАЛ?

Диференціал був винайдений в 1827 французом на ім'я Онесифор Пеккер. Вперше використаний в автомобілях з паровим двигуном диференціал став стандартним компонентом автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, коли вони були винайдені.

ДЛЯ ЧОГО БУВ ВИНАХОДЕНИЙ ДИФЕРЕНЦІАЛ?

Коли потужність передається на пару коліс, сила розподіляється між ними порівну, але для того щоб автомобіль повернувся, внутрішнє і зовнішнє колеса повинні обертатися з різною швидкістю, оскільки вони проходять різну відстань навколо кута. Внутрішні колеса проходять меншу відстань, ніж зовнішні.

Якби автомобіль рухався тільки прямою, в диференціалі не було б необхідності. Але оскільки транспортний засіб повинен мати можливість повертати, потрібен диференціал.

Транспортні засоби можуть мати передні та/або задні диференціали в залежності від приводу коліс вашого автомобіля. Наприклад, у задньопривідного автомобіля буде тільки задній диференціал, а повнопривідний - обидва.

ЯК ПРАЦЮЄ ДИФЕРЕНЦІАЛ?

 Диференціал виконує три основні функції:

Для передачі потужності від двигуна автомобіля до колес.

Щоб уповільнити швидкість обертання трансмісії, перш ніж піде на колеса.

Для передачі потужності на колеса дозволяючи їм обертатися з різною швидкістю.

Диференціал є комбінацією шестерень, призначених для спільної роботи, щоб звести до мінімуму втрату приводу на один бік автомобіля при повороті. Але щоб зрозуміти, як шестірні працюють разом, щоб створити різну швидкість обертання колеса, найкраще побачити наочний приклад.